Dans på rosor

Så fort nånting bra kan bli pinsamt å störande!
Erik vann idol, sjön sin vinnarlåt så fint jag stod me Noah i famen å dansade till den..När Eriks pappa kom upp på scen då kom mina tårar (vet inte va de är me pappor som visare sin kärlek för sina barn som gör mej så extra känslig, tycker bara de är de finaste som finns) Sen kom tjejen upp, ok om hon oxå bara gett en kram å sen gått ner men NEEEEE hon står kvar, sviiiiin länge, för länge börjar bara störa mej å hela grejjen är förstörd..gaah pinsam tjej!
Jajja...
Men Erik vann iaf de som räknas, hoppas de går bra för honom!

Nu ska jag gå å lägge..Gonatt♥

Å vet ni va?
Allt är en dans på rosor, man får bara se sej för vilka man trampar på å vilka man trampar över!
De ni ;)


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Håller med! Hade jag varit där hade jag slitit ner tjejen och hoppat upp själv istället! :D

2009-12-12 @ 01:44:47
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: M

Är så roligt att läsa din blogg! Känns som att man hade helt fel bild av dig tidigare men efter att man läser det du skriver så inser man hur fel man kan ha om folk. keep it up! :)

2009-12-12 @ 09:30:37
Postat av: josefin

Håller med dig, hade räckt med en kram eller någe:)

2009-12-12 @ 09:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0