Full rulle

Tar alltid Noah å sova breivd efter att han vaknat vid 5-6 å har ätit..
Är så mysigt å få sova me honom en liten stund iaf..De är lycka å få ligga där på morronen mellan sina 2 älsklingspojkar, en bra start på dan :)
Men han tar en jäkla stor plats lillplutten..Lägger honom alltid närmast kanten (hans spjälsäng står där så han kan inte rulla ner på golvet) men ändå så på nå konstigt sätt så hamnar han bara närmare å närmare mitten, måste vara min tyngd som gör att han kommer närmare mej när jag rör på mej..

Så ser de ut å så ska ni tänka er att jag ligger i mitten å Rickard te höger, så Noah har halva sängen ungefär medans jag å Rickard delar på halva..Mysigt å trängas lite ;) njaa...

Ida full rulle..Ska ut å gå me Noah, helst nyss! (slaskväder å snön typ borta :()
Ut på stan å hitta klänning..Ta en lunch på stan kanske?
Kl 15 måste vi va hemma, ska pratas försäkring te Noah..Nån som ska komma å hjälpa oss me de..Är bra tycker jag att dom erbjuder sån hjälp för jag kan/fattar ingenting om sånt..

Så nu måste jag skynda mej lite..
In i duschen I go!

Tjaooo

Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Gå försiktigt, halt ute!!

2009-12-07 @ 11:38:48
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: Nina

fan vad gullig!! ska vi försöka styra upp ny dejt i veckan? :) kan inte tis och kanske inte ons. men tors eller fre? :)

2009-12-07 @ 14:15:50
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0