Grått å trist

Efter en kort å snabb prom på ca 30 min kom jag hem igen å tog på mej min pyjamas för jag ska inte röra mej nånstans nå mer...
Ne vädret får mej att bara vela krypa nej under täcket me lillgossen..
Men då kom jag på den smarta ide'n att pigga till den me att ta hand om mej själv lite..
Tänt lägenheten fullt me ljus (doft av karamell mmmm) å tog fram mitt "spakitt" innehållande massa skrubb, rengörande å återfuktande krämer, ansiktsmask å annat smått å gott...
Så nu sitter jag här me ansiktsmasken på, känner mej lagom fin ;)

Men efteråt lär hyn kännas len å fräsch :)
Om vi ändå skulle ha ett bad å krypa ner i oxå, hade vart toppen..Nåja..
Iaf så ska jag sen fila, fötter, naglar å tår måla dom å piffa till ögonbrynen attans att jag inte köpt färg te brynen :( Måste även köpa färg te håret innan jul..Utväxten börjar bli rätt enorm..
Så denna gråa trista da blev lite mysig ändå trotta allt :)






Kommentarer
Postat av: tintti

Ooppa vihasen näkönen:)

2009-12-10 @ 04:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0