Övertorneå...

...snart kommer jag :)
Älskar att åka hem te Ötå, såklart mest för familjens skull, min underbara syster å rebecca, thilda å alma, å mina kära föräldrar..Har ju även några vänner kvar där, som jag tyvärr träffar alldeless för sällan..men dom finns där! :)
Jag gillar Ötå!
Men tyvärr så är de fortfarande ett skit ställe oxå tydligen...Vart de fortfarande bor å finns männsikor som inget eget liv har, som gillar att gå runt å snacka skit om andra å vara "bättre" änn andra..Sprider rykten hit å dit..Rykten som faktiskt kan förstöra liv, osanningar som förföljer en länge å är svåra att bli av me..De är synd, men de är väl så på ett litet ställa vart alla TROR att dom känner alla...Där folk drar förutfattade meningar om andra å sen inte tar sej tid att lära känna dom på riktigt..
På de sättet är de riktigt skönt å bo i luleå..Inga rykten å motbevisa utan kan vara mej själv å folk gillar mej faktiskt ;D
Så tycker mer synd om dom som alltid tagit sej tid å snackat om mej men inte med mej, för hade som lärt känna mej, hade dom kanske fått en vän för livet...För är de nått jag kan, så är de å vara en ritkigt bra vän!!

Kommentarer
Postat av: tintti

Ej niistä kannata välliittää, niitä ihmisiä on joka pikku kylässä.Kyllä me ketkä tunnetaan sut tiietään, että sää oot ihana. Älskar dej min rakas syster yster<3

2009-12-16 @ 15:25:23
Postat av: Angelica

Äh, inget att bry sig om sådana där människor, inte värt att ödsla energi på att fundera på sånt. Du är ju hur go som helst! Och angående din kommentar på min blogg - självklart ska vi ses, jag är ju i byn nästan två veckor :) Kram!

2009-12-16 @ 18:19:31
URL: http://glittertiara.blogg.se/
Postat av: Rebecca

men Jaska då? ;)

2009-12-16 @ 19:42:09
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0