Packat å klart!

Nu har jag verkligen köpt färdigt alla julklappar, så skönt å ha de klart! Väntar bara ett paket från h&m som innehåller lite julklappar te Rickard :)
Köpte 3 julklappar te Noah igår från Ikea, ankan Anna, (eller anna anka haha ;p) bollen Bob å grodan George..
Nee har seriöst inte döpt alla hans leksaker, kom bara på de nu när jag satt å skrev ;)..
Han fick ioxå en liten present av mej när jag kom hem Kobran Kurt, den gilla han mycke den har en liten tunga som kiklar honom på hakan å de är kul :D
Tänkte först att Noah inte behöver få nå klappar när han inte riktigt förstår men nått litet måste han ju få!
Tur att vi förra året kom på att vi inte kan hålla på å köpa julklappar te alla i familjen, vi är för stor familj å skulle bli alldeless för dyrt..tråkigt tycker jag för skulle jag ha pengar skulle jag köpa te alla, de är så kul å ge mycke roligare än å få! Roligare å shoppa åt andra än te sej själv :)..
Men dom som får julklappar av mej i år blir bara Mixu å Thilda eftersom jag är deras gudmor, mamma å pappa får alltid av oss döttrar tesammans..Rickard får såklart oxå av mej..Å Alma får en liten liten av Noah, han ville så gärna ge ;)
Så jag är klaaaaaaaar 10 dar före julafton, sweeet :)

Kobran Kurt å Noah leker!



Helgen har gått så fort igen..
Den har i mestadels gått i Lindas sällskap faktiskt :) hon va hos oss på Freda å såg på idol å så igår va vi te ikea tesamman å shoppa loss lite..På kvällen for vi te dom å spelade lite wii oxå de va kul trotts en stor krasch ;)..
Rickard har haft en ledig helg, så skönt å ha honom hemma ibland..Å igår fick han va ensam hemma me Noah medans jag fot te Happis, han klagar så mycke över att han aldrig får va me Noah självs å nu lämnade jag dom ensamma..Rickad sa att han kände sej så stolt när han va ute å gick me vagnen, han kände sej så stolt över att va ensam ute å gå me sin egen son..han är söt ;)

Ida ska jag inte göra nånting alls........... :)



Kommentarer
Postat av: nadja

guu vad din son ar sot, :) Jag tycker ocksa battre om att kopa julklappar till andra ann att fa, himla kul.. :)

2009-12-14 @ 13:01:41
Postat av: Nina

ja det tycker jag! du och rickard gillar väl att spela spel? vi kanske kan ta en alias- och vinkväll nån dag :)

2009-12-14 @ 15:38:10
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja visst är dom!!Så mysigt med bebisar även om mina (Donnas)är valpar=)!!

2009-12-14 @ 20:18:27
URL: http://miahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0