Stackars liten


Om man skulle kunna ligga i ide som björnarna gör om vintrarna..
Skulle dock inte vela sova hela vintern, bara när de är över -10 :p..Då känns de som att man lika gärna kan sova bort dagarna, går ju inte ens å gå ut utan att man fryser häcken av sej..Spec inte här i Luleå vart de alltid blåser = extra kallt..Nog för att jag ville ha vinter å snö men inte såhär kallt...Aldrig är de  bra ;)

Noah hade jätte problem me magen igår kväll..Han grät å hade ont..
Tycker så synd om honom då, stackars liten har så ont :(..Å han som är så himla snäll annars, klagar eller gnäller aldrig säger bara ifrån om han blir irriterad om jag ex försöker jaga snorkråkor :p å såklart när han är hungrig..
Så jag tycker de är så himla orättvist att han sen på kvällen när han är sååå trött å bara vill sova får ont i magen..
Å inget kan man göra heller, mer änn att försöka trösta honom tills de går över..
Gör ont i hjärtat när han har ont, man bli lessen själv oxå :( Hoppas magsmärtan släpper snart!!!


Nu längtar jag bara hem!!!!!!!!!!
Längtar efter Tiina, hon har inte sett Noah ännu :(..Tror hon kommer äta upp honom ;)


Kommentarer
Postat av: tintti

niin mää syönki sen paksukaisen:)miten sitä kerkeää hoitaa kaikkia kolmea vauvaa?!mullaki on jo hirveän ikävä sua

2009-12-18 @ 07:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0