Vit...

...mark, äntligen!!
Nu är de sådär härligt vinterväder, lagom kallt me några - men lite mer snö får de komma men annars är jag nöjd ;)
Ida har jag tom tagit mej ut å promenera, kändes som att jag aldrig ville gå in igen va så härligt väder..Men va inte inne spec länge, åt bara lunch sen va de dags å gå ut igen..Gick på stan en sväng, köpte bla en blå ljusslinga te balkongen, så nu ser alla vart vi bor..Värsta discolights ;) hehe! Ne men va väl mysigt..

Ska snart börja baka pepparkakor, i form av grisar, gubbar å gummor :) Så när dom är klara ska jag njuta av EN me ETT glas glögg till..lite julstämningen måste man ju få..
Annars har jag bestämt mej för att skippa godis ända fram te jul å tom köra lite gi..Inte kanske super stenhårt men försöka iaf ;)..Måste bli av me kilorna (jo jag vet Noah är bara 2 månader, kan inte förvänta mej å va pinnsmal jag vet men kan ändå göra saker för att trivas bättre i mej själv) å te jul är de bara 3 veckor så blir ju inte så seriös grejj å hinner kanske inte hända så mycke men provar iaf :)

Vi har sviiiin varmt alltid inne i lägenheten..Så Noah behöver inte ha så mycke kläder på sej, han är supersöt när han sover å bara ha blöja på sej, men på dagarna tar jag på honom en body iaf..Men sen är han så frusen om tårna, dom är oftast iskalla så då får han ha på sina kossatofflor...

Så sött me hans tjocka lår ♥




Tack Alma för tofflorna♥





Kommentarer
Postat av: Nina

men vad göllig!!!

2009-12-02 @ 16:33:54
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: tintti

Ihanat läskikintut. Söpöliini<3

2009-12-03 @ 04:31:30
Postat av: Nina

nää vad synd! :(

2009-12-03 @ 09:53:51
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: syrran

sötis!!!!!varsågod säger Alma =)

2009-12-04 @ 07:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0