En trött tjej


Va å titta på lägenheten ida...Först kändes de jätte bra men nu när jag funderat lite så är jag inte lika säker nå mer..Hmmm..För får typ bo där i kanske 3 månader å så måste jag leta nytt igen..Orka flytta hela tiden, njaaa...Finns roligare saker att göra..Ska leta vidare lite å se va som finns...
Kan ju inte vara för kräsen heller får bara bo här i typ 1 månad till...så lite stress...Nåja..

Annars händer de inte mycke..
Ska jobba hela helgen...
LÄngtar te nästa torsda då kommer Rickard :)
LÄngtar te nästa helg då får jag åka hem te mamma å pappa..Rickard ska me! Får han träffa min andra syster oxå å hennes familj...Ska bli kul :) Å så fyller pappa 60 så de blir säkert nå god midda å grejjer för att fira honom..Mys me familjen allltså...

Joo skriver redan ner min aplaner för nästa helg för känner att jag inte har så mycke ork till att uppdeta min blogg så ofta just nu...
Så vem vet när jag orkar nästa gång...
Är en trött tjej :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0