Gomorron!!

Jaaa, känns som en bra morron...
Solen skiner, jag känner mej pigg...
Men sen har jag ett svart moln hängande över mej...grrrrr, alltid är de nått bekymmer!!

Sitter å fördriver lite tid...Börjar först jobba kl 12 ida...Men går å lägger mej så tidigt så vaknar tidigt oxå..Men de är skönt ändå, sover man inte bort hela dagarna...
Måste hinna laga lite lunch oxå..Blir potatisbullar me bacon å lingonsylt :) Vart sugen på de oxå länge så nu äntligen ska jag äta de, fast egentligen skulle jag vela ha raggmunkar...SÅ gott...
Å ne syrran de blev inge ärtsoppa igår, va tvungen å steka upp mina biffar annars hade dom blivit dåliga..Hade glömt bort dom..oops..Men ida kanske de blir ärtsoppa te midda...
Är sugen på sån mat som man fick på lövbiten tiden på lunchen...Pappas mat..Fast den här färdigfabrikata maten går väl inte att jämföra...Men de är de närmaste jag kommer...Inte orkat jag koka egen ärtsoppa eller steka egna raggmunkar...Tar ju åååååår...:p

Åh hade velat åka hem te helgen...Men jobbar imon..å Orkar inte åka lörda morron å åka hem sönda...Känns som att jag bara hinner dit å sen måste jag åka hem igen...Hmmm..Så får väl åka om 2 veckor då ist...
Nån som vet när de är påsk?
Hade velat ha lite påsklov...hihi...Fint de skulle vara..Men men...går ju nog inte :p
Eller går går de ju säkert men vill inte ge bort jobbdagar så då kan de bli svårt...
På tal om de...Måste ge bort min tisda nästa vecka...Rickard kommer å då vill jag vara hemma me honom ;)

Jajaaa, ska gå å göra mej te människa nu....
Tjingeling ;p

Kommentarer
Postat av: syrran

påsken är väl nångång i april,alltaå 9 o framåt el nåt

2009-02-26 @ 11:36:33
Postat av: sussu

Åh gott med raggmunkar och potatisbullar. Jag åt raggmunkar i tisdags ;) Fast med köpt pulver. Men ändå :)

2009-02-27 @ 10:18:12
URL: http://sussu35.blogspot.com
Postat av: Lina

Påsken børjar 9e och så framåt :) en massa røda dager :)

2009-02-27 @ 14:30:06
URL: http://www.eternitys.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0