Jag lever...

..jaaa faktiskt!
Känner mej väl lite sådär halvlevande just nu, sover mest...Trött hela tiden...Snorig, fryser å mår allmänt konstigt...
Men lever gör jag ;)
Hoppas jag börjar må bättre/blir piggare i slutet av veckan iaf..

Tror de löst sej me lägenhet, ringde akelius igår å fjäska lite...Först sa dom nej nej du måste skicka in intresseanmälan via hemsidan vi har så mycke nu å blablabla...Men te slut mjuknade hon å sa att hon skickar ett erbjudande på posten...Tur då ;) Skulle va skönt å bo nära stan, nära te jobbet osv!
Får väl leva på snabbmakaroner tills Rickard flyttar upp (om man tänker på hyran där) men men de ska nog gå bra..hehe..
Justja Rickard ska nog flytta hit ist för att jag dit...Iaf nu till en början...Sen får vi se va som händer i framtiden...Om han hatar de här så får vi flytta ner sen...Men just nu så ser planerna ut så iaf att han måste komma hit ;p
Vi kom fram te de eftersom att jag har fast jobb här, lite säkrare framtid än va han har på sitt jobb...Så känns galet för mej att sluta på ett jobb där jag trivs å är omtyckt (tror jag iaf;))

Fick min nya mobil igår...Har inte bestämt mej om jag vill behålla den eller inte...hmmmm
syrran ville du köpa den annars? ;D
Nog för att den mobilen jag har nu inte riktigt går att lita på, stänger av sej sjäv å är svin svår att få igång igen..Men I like it, de är min lilla pärla..hehe..Nåh...

Ne nu måste jag försöka få i mej lite frukost...Tea skulle oxå vara gott...Undra om jag har nån?




Kommentarer
Postat av: syrran

hörru,jag ska köpa den!!;)

2009-02-10 @ 10:26:17
Postat av: Angelica

Haha, här svänger det minsann fram och tillbaka. Bara ni är nöjda så blir det säkert bra :)

2009-02-10 @ 11:11:53
URL: http://glittertiara.blogg.se/
Postat av: Helen

Oj va de svänger här! :) och när flyttar han upp då?? kram

2009-02-10 @ 18:02:04
Postat av: Sussu

men de är ju självklart du är omtyckt på jobbet! ;)

2009-02-10 @ 18:52:29
URL: http://sussu35.blogspot.com
Postat av: tintti

Sun pittää syyä terveellisesti!!!=)

2009-02-11 @ 08:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0