Sköööönt...

Vart ledig ida...Vaknade tidigt å kände mej pigg å direkt rastlös..
Men de löste sej..
For in te stan, träffa Ulli på en fika..Å så hann vi shoppa lite oxå..hihi va inte meningen ;)
Köpte 3 tröjor  å 3 par örhängen :)
Fick jag mitt h&m paket oxå, har nog aldrig haft skönare byxor!!
Efter stan ringde Linda...Hon ville bjuda mej på semlor, å inte tackar man nej te de inte så bara å hoppa på bussen igen å åka te Porsön...Där fick jag lunch å semlor..Gott gott!! :)
Vi satt å surra jätte länge om de senaste som hänt...De va trevligt..Sen va de dags å plocka fram spel så satt vi å spela ett tag tills min mage blev sugen på mat igen å jag tog bussen hem...
Men ska nog dit å umgås igen på lörda, kolla lite melodifestival å kanske tom sova över :)
Nu väntar jag på att The Mentalist ska börja på 3an...Nån ny serie, ska kolla om den är nå bra..Verkar bra iaf när dom gjort reklam för den...så hoppas :)





Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för sällskapet och hoppas verkligen du kommer på lördag :) Skulle vara kul att umgås lite mer :) fast vi hann ta igen ganska mycket idag :) men det hinner alltid hända något under veckan, hihi :) eller bara prata gamla minnen :D och melodifestivalen ska vi se såklart. Betygsätta :)

2009-02-17 @ 20:50:26
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Lina

oj, Norge ær føre dær, den har redan børjat hær :)

2009-02-18 @ 07:35:45
URL: http://www.eternitys.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0