The best

För att jag är hos Anna nu så gör jag denna för henne om henne :)

Vad har hon för hårfärg just nu? Typ brunt...(ska väl vara mörkblont men tycker de är brunt :p)
Brukar hon färga håret? Japp!
Vilka färger har hon haft? Oj! Blond, brunett å rödhårig va jag kan minnas
Vad har hon för parfym? Vet inte..försökte tom tjuvkolla i hennes badrumsskåp men hitta ingen..
Vad är erat första minne? När vi började första klass :)
Vart bor hon? I Luleå 
Är du avundsjuk på henne? Nee, de är jag inte..
Vad heter hennes syskon?  Pär
När träffades ni första gången? I skolan
Vad går hon på för sporter? Hmmm Anna är inte mycke för sport, men nå gympass å sånt då..
Vad brukar hon göra på helgerna? Jobba, film, festa å umgås
Brukar ni säga att ni älskar varandra? Ja, de händer att vi gör de :)
Har hon fräknar? Tror jag inte
Har ni kollat på film någon gång? Haha, jaaa massa gånger
Har ni bråkat någon gång? Jadå, de har hänt att vi bråkat men inte nå allvarligt bara småtjaffs..
Har ni sovit i samma säng? Jaa, klart..Ska sova me henne inatt oxå..hehe
Har ni skrattat tills ni gråtit? Hmm ja men säkert :)
Har hon sett dig gråta? Jadå!
Vad ska ni göra i sommar? Inga planer men säkert umgås en massa :)
Hur länge har ni varit kompisar? Nå snart 18år :D
Har hon svikit dig någon gång? Ja å jag har nog tyvärr svikit henne oxå men de har alltid löst sej
Har ni pratat i telefonen någon gång? Haha!! jaaa..
Är ni kompisar om 10 år? Absolut!!
Och sist, vad heter din vän? Anna Kristina Kummu ;)



Å så måste jag ju göra om syrran oxå ;)

Vad har hon för hårfärg just nu?
Nästan svart me slingor
Brukar hon färga håret? Ja, ofta :p
Vilka färger har hon haft? Alla möjliga
Vad har hon för parfym? Olika, men typ victoria becham å sånt
Vad är erat första minne? Hmmm....Nått om när hon lärde mej engelska när jag va liten..hehe
Vart bor hon? I Övertorneå
Är du avundsjuk på henne? Njaa...ibland kanske :p om hon köpt nå snyggt som jag oxå vill ha...
Vad heter hennes syskon? Susanna å Tiina
När träffades ni första gången? När jag föddes? 
Vad går hon på för sporter? Kollar på hockey :p
Vad brukar hon göra på helgerna? Mysa å ta de lugnt me bastu å go mat
Brukar ni säga att ni älskar varandra? Absolut!
Har hon fräknar? Ne
Har ni kollat på film någon gång? Yes, rysare är våran grejj..
Har ni bråkat någon gång? Jadå! Syskonkärlek u know ;)
Har ni sovit i samma säng? Japp!!.
Har ni skrattat tills ni gråtit? Jaaa 
Har hon sett dig gråta? De har hon
Vad ska ni göra i sommar? Haha hemligt än så länge ;)
Hur länge har ni varit kompisar? Blev väl kompis kompisar för kanske hmmm 8 år sen innan de va vi "bara" syskon..
Har hon svikit dig någon gång? Nej, aldrig!
Har ni pratat i telefonen någon gång? Nästan varje da
Är ni kompisar om 10 år? Absolut!!
Och sist, vad heter din vän? Kirsi Marika Mäki ;)




Å andra syrran ;)

Vad har hon för hårfärg just nu?
Brunt
Brukar hon färga håret? Jepps
Vilka färger har hon haft? Alltid va jag minns så svart eller brunt
Vad har hon för parfym? Vet inte alls
Vad är erat första minne? När vi va å handla en babrie te mej ;)
Vart bor hon? I Finland, Ylikiiminki 
Är du avundsjuk på henne? Nedå
Vad heter hennes syskon? Marika å Susanna
När träffades ni första gången? När jag föddes?
Vad går hon på för sporter? Jumpaaaaaa :p
Vad brukar hon göra på helgerna? Ta han dom barnen, basta, mysa
Brukar ni säga att ni älskar varandra? Japps!
Har hon fräknar? Nej
Har ni kollat på film någon gång? Ja säkert nångång..
Har ni bråkat någon gång? Neee inte direkt
Har ni sovit i samma säng? Säkert
Har ni skrattat tills ni gråtit? Ja, de tror jag
Har hon sett dig gråta? Jo, när jag va liten  aif :p
Vad ska ni göra i sommar? Ses förhoppningsvis!! :)
Hur länge har ni varit kompisar? Hon är min syster!! :)
Har hon svikit dig någon gång? Neee!
Har ni pratat i telefonen någon gång? Jo, de händer ibland..
Är ni kompisar om 10 år? Jaaa!!
Och sist, vad heter din vän? Tiina Marita Kanniainen

Å Linda gumman :)

Vad har hon för hårfärg just nu? Brunt av nå slag...
Brukar hon färga håret? Jadå
Vilka färger har hon haft? Brunt, ganska ljust å rött
Vad har hon för parfym? Vet ej
Vad är erat första minne? När vi va små å jag va i Annas stuga å vi spela kort
Vart bor hon? Luleå
Är du avundsjuk på henne? Nee...
Vad heter hennes syskon? Niklas å Simon
När träffades ni första gången? Hos Anna eller Annas stuga
Vad går hon på för sporter? Sportar nog inte desto mer just nu
Vad brukar hon göra på helgerna? Mysa me sin Andreas, umgås å festa..
Brukar ni säga att ni älskar varandra? Jadå!
Har hon fräknar? Hmm ja kanske lite?
Har ni kollat på film någon gång? De har vi
Har ni bråkat någon gång? Små tjaffsat jaaa...
Har ni sovit i samma säng? Ja men visst
Har ni skrattat tills ni gråtit? Haha helt klart!
Har hon sett dig gråta? Hmmm...ja de har hon nog
Vad ska ni göra i sommar? Umgås :)
Hur länge har ni varit kompisar? 8 år ungefär
Har hon svikit dig någon gång? Hmm njaa tror inte de...
Har ni pratat i telefonen någon gång? Ja
Är ni kompisar om 10 år? Klart!
Och sist, vad heter din vän? Linda Helena Kummu ;)


Kommentarer
Postat av: tintti

Tiina Maritta, eikä Marita=)

2009-02-23 @ 17:19:32
Postat av: Anonym

hehee,den va bra=)hemligt hemligt;)

2009-02-23 @ 18:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0