.....

Har haft konstiga drömmar igen...
Rickard tog mej å Anna som gisslan i min lägenhet, när jag hotade me att ringa polisen så tog han fram en pistol å sa att han ska gå ut å skjuta Anna...Vaknade efter den drömmen, va skiiiiit rädd..Lyckades somna om men då kom en annan läskig dröm..
Min söta Luca va kidnappad, alla sa te mej att han va död men jag envisades me att vi inte skulle ge upp för att han levde..Men alla hade gett upp hoppet å just när jag började göra de så dök han upp...Så den drömmen slutade ju bra..Men den va inte rolig,jag grät å grät å grät..
Hatar mardrömmar :(
Försökte hitta i min drömbok va de betyder men fanns varken gisslan eller kidnappad me..
Dåligt :p
Rädsla:Rädslan om otrygghet. Madrömmar har ofta fysiska orsaker, man har tex ätit för mycke, druckit för mycke alkohol.
Mardrömmar kan oxå tyda på att man ska slå bort sin onödiga rädsla om något som man bär på i vardagen.
Tårar: De är tecken på lösning och beslutsamhet. Man befrias från smärta.

Ida är jag ledig! Inga planer....Får se va man ska göra...Kanske städa lite här hemma, eller städa å städa men plocka undan å diska iaf..om jag orkar :p..
Blivit så slö på sistone...hehe...



Kommentarer
Postat av: tintti

Hyi mitä unia sää näät!

2009-02-19 @ 12:09:18
Postat av: Linda

Vi prata om mardrömmar sist, du kanske tänkt på de och sedan börjat drömma! Ska skicka ett sms till dig nu och kolla om du kommer imorgon eller inte :)

2009-02-20 @ 14:37:53
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0