Utmaning

Fick denna utmaning av inte bara en person utan två så är väl bara att sätta igång då ;p

4 av mina favoritprogram på tv:
1 Despret
2 Greys
3 Criminal Minds
4 The Mentalist

4 saker som jag gjorde igår:
1 Diskade
2 Handlade
3 Sov
4 Tittade på tv

4 saker som jag längtar till/efter:
1 Våren
2 Flytten te ny lägenhet
3 Rickard
4 Semester

4 Favoritrestauranger:
1
2
3
4
Hoppar över denna eftersom jag typ aldrig äter ute :/

4 Saker på min önskelista:
1 Ny soffa
2 Kläder
3 Pengar
4 Att allt ska gå/bli bra

4 personer som jag utmanar:
1 Linda
2 Lina
3 Theres
4 Annie

Kommentarer
Postat av: Lina

Ska gøra den nær ja får tid ;)

2009-02-21 @ 10:40:16
URL: http://www.eternitys.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0