Drömmar

Hade en härlig känsla när jag vaknade i morse..Går som inte att beskriva :)...
Fast kl ringde 06.00 så va jag pigg...
Tror de beror på att jag bara vaknade en gång undera hela natten...helt otroligt :p
Minns inte va jag drömt heller...Haft värsta madrömmar den senaste tiden :(..
Först gjorde Rickard självmord i en dröm, dränkte sej, i en annan blev han mördad, i den tredje va han steril å i den fjärde fick jag missfall..Hmmm konstiga drömmar jag haft....Undra va allt betyder?
Grät gjorde jag i varje dröm iaf...Nåja de är ju bara drömmar...
Kanska mått så bra ida, kunnat sova inatt för att de äntligen känns som att allt kommer att bli bra!! Känns som att en liten sten ramlat ner för mina axlar...Ska nämligen på min första arbetsintervju nästa freda:)...Jag hoppas inte på för mycke, vet att många andra oxå skulle intrevjuas men de ger mej lite hopp iaf..Kanske kommer jag lyckas få ett jobba trotts allt..Så nappar de inte första gången kommer de å göra de te slut, de är jag säker på :)...

Så nästa vecka på onsda eller torsda åker jag ner te sthlm :)
Hade egentligen velat att rickad kommer hit nu hade behövt lite hjälp här hemma..hehe..
Ska bli så kul å åka ner iaf!!!!  Hoppas att de bli lite fest eller nått ;)


Har inte behövt räkna får inatt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0