Give me a break

Har fått mycke gjort ida..
Rensat massa, slängt massa...
Rensat bland gammla smycken, parfymer, smink å kläder..
Måste köpa lite avfallspåsar imon så jag kan slänga allt skrot..Men har ännu massa lådor å sånt å gå igenom..Tar lite i taget så blir de bra :)
Början känna stressen nu...Mycke å fixa gällande lgheten här, Rickards lghet i sthlm, hur vi ska få ner mina saker, när vi ska bli av me min kusin (hahah nee skojja bara, han får stanna hur länge han vill...nästan:p), men mest av allt känner jag mej stressad pga jobb..Måste få jobb!! helst nu!! Nåja 2 månader kvar....men tiden går ju så fort...
Va jag känner mej enformig som tjatar om samma saker i varje blogg inlägg känns de som..Nå är ju därför jag skriver, för att lätta lite på trycket :p
Men iaf så...
Har även sökt några jobb ida...
Så less att dom flesta vill att man ska ha körkort..Why? När man jobbar i tex restaurang va behöver man körkort till?
Mest less på mej själv för att jag aldrig tog körkortet å bara gav upp :S Hade ju som vart bra å ha!
Skrev om mitt CV oxå, blev lite bättre nu tror jag ser lite proffsigare ut iaf..hehe..

Så har min dag varit..
Ganska bra på de fysiska planet mindre bra på de psykiska :p
Jag undrar när jag ska kunna slappna av igen?! Skulle behöva en paus från mina egna tankar..
Men de blir bra, allt kommer å bli bra...Jag å Rickard har oxå pratat om de här så mycke nu å vi tror på de här båda två! Visste är han nervös, han har aldrig bott me en tjej förr osv..Men jag är oxå nervös, flytta te sthlm..Har sagt te honom att de är värre för mej än för honom..Å de förstår han..Jag lämnar verkligen allting! Hmmm...
Jaaa ibland måste man våga för att vinna ;)


Kommentarer
Postat av: Helen

Hej vännen! Allt kommer bli jätte bra! Så har du ju mig och Christine här nere, hihi...har du kollat ifall hemköp här nere behöver folk? stor kram

2009-01-13 @ 16:26:31
Postat av: Angelica

Men allt det där löööser sig ska du se. Säg till om du vill ha hjälp med att läsa igenom CV:t eller så förresten. Och hör av dig när du är i närheten :) Krams!

2009-01-14 @ 15:06:35
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0