Linda och Andreas

Haft en till skön dag :)...
Vart ledig...Sovit länge å chillat på morronen...
Tog mej in te stan på dan, va förbi hos Annna..
Träffade Ulli på en fika, vi hann prata lite iaf men hon jobbade så fick bli en liten snabbis..
Sen gick jag i lite affärer, hittade mej:
- Två koftor
- En tröja
- Tunika
- Klänning
- Mjukis byxor
- Troso
Så hittade lite iaf, fanns inte så mycke kul, massa reaor ännu så :/
Vart å ätit midda på Max..Mmmmm :)
Å nu sitter jag på Porsön hos Linda å Andreas i deras nya lägenhet...Dom börjar få de riktigt fint här :)
Dom sitter å äter midda nu, jag hade oxå fått men nyss ätit på Max ju så kan inte hur mycke som helst :p
Sen ska vi ta å spela lite å umgås..Så härligt å vara här, dom båda är så bra känner mej så bekväm när jag umgås me dom..Hmmm ja svårt å förklara men blir som bara glad av att se dom :) Ser dom alldeless för sällan dock..men men..

Jajja nog svamlat, måste hämta lite mer kolsyratvatten...Törstig hela tiden...

Kommentarer
Postat av: Linda

Blir glad av att träffa dig med gumman :) Superkul att du kom, och håller med: JA VI UMGÅS FÖR SÄLLAN! :P

2009-01-26 @ 22:44:40
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0