Lönings helg..

Ja märks verkligen ida att de är löningsfreda..
På jobbet först å främst, mycke kunder å fulla vagnar...Tiden gick fort iaf, tur de :)
Å så nu när jag gick hem, varannan lägenhet man gick förbi hördes de musik eller stod folk ute på balkongerna å rökte me öl/cider i handen å hade de trevligt...Hörde även karaoke sång från en lägenhet, började tänka på min kära syster då..hihi..
Vill oxå fest å fara ut å dansa lite, jätte festsugen!! Inte vart ut på evigheter...
Nå men som sagt hoppas de blir fest nere i sthlm nästa helg:) å om 3 veckor kanske jag kan ta mej ut här i Luleå va ju som typ 3 månaden sen sist :p..

Tänk om man ändå vore så rik att man skulle kunna torka rumpan me pengar..haha


Ikväll blir de gonatt tidigt, upp kl 7 imon..Känns lagom kul :S..
Imon blir de jobb...Kanske färga håret, om jag inte lämnar de te månda..
Å så ska jag mysa lite på kvällen, kolla film å äta nå gott :)

Nu sk ajag se vem som åker ut let's dance...hihi :p

Trevlig helg!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0