Otursdagen...

MIn dag började inte sådär jätte bra...Åkt buss först i 3 timmar, bara de är pålga nog för en da..
Men sen börja min mobil å tjorva...igen!! eller va väl inte mobilen denna gång utan sim kortet..
Å jag fick panik, som vanligt...Klarar mej INTE utan min mob...
Fick åka te jobbet jätte tidigt å ringa runt, först te telia sen te phone house..Säkert 1 timme trjorva jag me dom..Men te slut löste de sej...Tur då :D...Dom mupparna hade avslutat mitt abonemang för att jag inte hunnit hämta ut mobilen å då hade den skickats tebax te dom å då trodde dom att jag inte ville ha kvar abonemanget heller...Daaaah...Tycker dom kan ringa å fråga först innan!! Nåja, arg va jag, men de löste sej ju iaf...
Så nu är allt bra igen...hehe ;)

Får jobba extra den här veckan både imon å på torsda, så då kommer jag å jobba hela veckan..Men de är bara bra :) Skulle behöva få mej en bra slant i lön så jag kan lägga undan lite :)..

Jajja nu sj ajag göra nått annat...Tajoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0