Övertorneå

There's no place like home!

Ja så underbart å vara hemma...Blir lite borstkämd :)
Igår kom pappa å hämta mej från Kalix, skönt slapp jag åka buss så länge..
Va hungrig som tusan, maten va färdig å varm när jag kom fram så var bara å börja mumsa i sej, kotletter å drömsås..mmmmm :)
På kvällen bjöds de på paj å 2-3 cider te de..Va å tittade på en liten baby, endas några dagar gammal...Sött, sött :)
Ida rignde syrran å väckte mej, bad mej komma å äta frukost...
Va värsta "hotellfrukosten" typ, me allt möjligt gott :)
Sen blev de å spela lite spel me Rebecca å Thilda, labyrinten tror jag de hette? Kul va de iaf :) Va dock inte så duktig på de men men :p
Te lunch blev de pizza, Jaska bjöd..tackar så mycke :D
Så nu är jag proppmätt å kan knappt röra mej....hehe, men gott va de!!
Te kvällen blir de bastu å film :)

Tajoo!!

Kommentarer
Postat av: maika

visst är det skönt att bli bortskämd när man kommer hem=)=)........fasst du e alltid de;=)

2009-01-19 @ 07:51:32
Postat av: tintti

Sää oot meijän kaikkien vauva aina=)ja vauvojahan lellitään=)

2009-01-20 @ 05:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0