S+R = Sant ;)


Vad heter ni? Susanna å Rickard
Hur träffades ni?
Jag å Theres va på en weekend i sthlm..Vi träffade min kusin för att festa me honom å då hade han me sej Rickard å på den vägen är de;)
Är ni förlovade?
Neee
Bor ni ihop?
Snart!! :)
Har ni barn?
Nej
Har ni stora framtidsplaner?
De har vi, ska börja me att ta mitt pick å pack å flytta te sthlm..
De bästa me honom/henne? Han är sååååå snäll å omtänksam
De "sämsta" me honom/henne? Han gillar dataspel lite väl mycke :p
Har båda körkort? Inte jag
Kommer du ihåg er första kyss? De gör jag :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Rickard
Vem är äldst?
Nå jag är 25 å han 23
Vilka stjärntecken är ni
? Jag är stenbocken å Rickard är tvilling
Vem fyller först på året?
Jag fyller först, i januari..Rickard i maj..
Vem är längst?
Rickard
Vem sjunger bäst?
Jag....kanske? haha
Var nån av er oskuld när ni träffades?
Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Njaa nee..
Vad har ni gemensamt? Mycke:)
Blev du kär i första ögonkastet?
Kände direkt att de va nått speciellt me honom ;) men kärleken kom lite senare..
Har ni någon speciell låt?
Ne inte ännu iaf..
Har ni gråtit i varandras armar?
Jag har gråtit i Rickards, typ alltid när jag vet att vi kommer å vara ifrån varann ett tag
Har ni varit utomlands tillsammans? Jaa i Finland...hahahaha!!
Vilket är ert bästa minne?
Första gången han va upp te Luleå å hälsade på mej, de va underbart
Vem lagar bäst mat?
Jag såklart ;) fast Rickard är oxå duktig...
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser film/går på bio, badar badkar, lagar god midda, delar på en vinare, myser
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Självklart!!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Jaa...han i sthlm å jag i luleå :(
Blir du lätt svartsjuk?
Njaa, jaa de blir jag nog...
Brukar ni bråka?
Vi har inte båkat ännu iaf..;p
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Hmm oj..förr va de mer mess när han va i kosovo men nu ringer vi nog mer..
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Rickards kropp är fiiin ;) Men armarna å magen är kanske lite extra..hihi
Brukar nån av er prata i sömnen?
Inte va jag har hört iaf


Jag å Rickard sommaren 08, hans första besök i luleå



Kommentarer
Postat av: maria

Va fina ni är!

2009-01-21 @ 14:38:48
URL: http://mariiias.blogg.se/
Postat av: Helen

Söta :)

2009-01-21 @ 15:22:07
Postat av: Angelica

Jag instämmer i de övriga kommentarerna, jättefina :) Hoppas du flyttar ner snart, vore skoj!

2009-01-21 @ 15:49:05
URL: http://glittertiara.blogg.se/
Postat av: Tesss

Sååå Jäkla söta!!! Jag blir kär, vilken goo känsla love yaa=)

2009-01-21 @ 23:24:10
URL: http://lillasysterysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0