Ta hand om dej

Haft en härlig sönda..
Tjänat lite pengar :)
Färgade håret, tagit en lång het dusch, skrubbade kroppen, rakning, filade fötterna..
Gjorde ansiktsmask, smorde in mej me body butter å en ny ansikstkräm..
Bra start på den kommande veckan...Vilket innebär att jag ska börja ta bättre hand om mej själv...
Å de menar jag att jag måste unna mej själv lite smålyx ibland :)..
Ska börja me å unna mej lite shopping imon...
De tycker jag att jag är värd!! ;)

Men nu har jag faktiskt ont i magen igen :( Så ska snart gå å lägga mej på soffan å glo tv...

Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA!!! shoppa det bästa som finns :) vill vara med!! ska oxå unna mig nått imorgon, för min egen skull inte för att jag ska träffa nån skit kille;P

2009-01-25 @ 22:31:15
Postat av: Tesss

Ojj inte meningen göra ett anonymt inlägg, bara jag som vill shoppa m dej:) puss

2009-01-25 @ 22:32:32
URL: http://lillasysterysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0