Feelings

Som jag skrivit förr kanske så är mina känslor på överspänn...
Extra känslig för både skratt å gråt (tyvärr mer för gråt)
Men kommit fram till att de inte bara är negativit utan oxå är ganska bra...
Förr hade jag bara två humör, alltingen glad eller sur..Som jag visade utåt..
Nu kan jag visa allt, går som inte å dölja om jag är lessen, besviken, glad eller va som helst..
Nu kan jag tala om för folk om dom gjort mej besviken eller lessen, kan gråta för mina vänner å få dom å förstå..
Förr grät jag i min ensamhet om jag va lessen, gick omkring å tänke i mitt huvud "elaka" tankar om den som svikit mej..
Så kunde ha ganska mycke känslor inombord som riktigt aldrig kom ut..
Men nu kommer dom ut!! ;) å då mår man oxå bättre...
Är bra å rensa luften, visa va man känner å hur man mår..Lättare för andra å förstå mej oxå kanske då?
Ja visst att jag ibland tom är överkänslig...Men ibland känns de verklligen som att ingen riktigt förstår (förutom syrran hon går igenom samma sak) å jag kan förstå att dom som inte vart gravida inte riktigt kan sätta sej in i hur de är..Men ändå nånstans kan jag hoppas på mer förståelse ibland...
Men som jag sagt förr så är jag glad för allt stöd jag får från olika håll å hur lyckligt lottad jag är för alla jag har i min närhet :D



Igår hängde jag me Linda å Andreas hela dan..Åkte först te dom, blev bjuden på både lunch å kaffe, inte illa :)
Åkte te storheden å handla lite..Skön tå ha me dom två, dom tog så väl hand om mej..tackar såååå mycke!!
Syrran å Jaska kom hit på kvällen...
Syrran hoppas väl nu på att lilla Alma ska komma nu när hon är här nära...Men de typiska är väl att när dom imon åker hem så kommer Alma bestämma sej för att komma ut ;)
Vi ska ut å luncha på stan ida..Kanske ta en kaffe hos Linda å Andreas om dom är hemma? Ids inte ringa å fråga ännu, dom sover väl :p Sen blir de nog att hyra en film te kvällen...



Kommentarer
Postat av: Linda

Trivs alltid så bra i ditt sällskap gumman min, fast du är glad, lessen eller hyper eller vad de nu kan vara i dessa dagar :) det spelar ingen roll, bara det är DU :) Love ya vännen!

2009-07-04 @ 15:34:40
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0