Min stora last...

är glass i stora lass!!
Skulle kunna äta glass hela tiden hur mycke som helst...
Aldrig vart nån glass människa förr men nu så åååjaaa va gott de är :)
Så när folk frågar va jag fått för "konstiga" sug under graviditeten ja då är de väl glass då..hehe..
Köpte mej ett rejält pack igår, får se hur länge de räcker ;)


Stina gumman är i stan:) Inte sett henne på ett halv år säkert...
Så igår hängde jag me henne å Anna på stranden...sccccchterkarstranden :p Skulle aldrig aldrig aldrig visa mej där i mitt vanliga jag men nu me en extra kula på magen känns de som skit samma..Folk glor så jävulskt ändå ;p
Har märkt de när jag går på stan oxå, typ 99% av människorna tittar ner på magen...Vissa är söta å börjar le när dom ser mej..
Dom kanske tycker att man är lite cute eller nått ;) men de är kul...Sen finns de dom som blänger...avis eller? :p
Eller som en tant inne på Gina här om dan började prata högt å tydligt me sin gubbe efter att hon sett mej..
De hon kortfattat sa va att hon absolut inte tycker alla ska få skaffa barn...
Vadå nå fel på mej? jag tog åt mej iaf....Vet inte om hon tyckte jag vart ung eller nått, folk brukar ju tro att jag är typ 20..Men gammeltanter va vet dom om dagens värld inte mycke..heh! (va gjorde hon ens på Gina?? finns väl inget där för henne! haha!!)
Nåja jag vet att jag kommer bli en bra mamma så de så!! Kärring jä*el!!

Jajja hur som helst så umgicks jag me Anna å Stina igår..
Va meningen att jag skulle te Anna på kvällen oxå å "förfesta" me dom, hade tom en flaska jordgubbs vin, alkoholfritt såklart ;)
Men de tråkiga är ju att på kvällarna tar verkligen min energi slut helt...Tycker de är jätte tråkigt att jag inte orkar göra saker å inte orkar umgså...känns som att jag går miste om så mycke å blir ibland väldigt lessen över de..Men men de är bara så de är just nu...Går inget å göra åt saken...
Så jag vart bara hemma igår kväll...Delade vinet me älsklingen...Såg Armageddon, fyyyy faaaaan va bra den är!!! Fortfarande fast man sett den 10gg!
Å  shiiiiiiiiit va jag grina, tårarna bara rann å rann... .
Efter den filmen blev Bruce Willys min hjälte å har tyckt om väldigt många filmer han vart me i...

Kommentarer
Postat av: Nina

ja det hoppas jag också!

vilket datum var det du var beräknad? känns som att jag frågat det hundra ggr men glömmer :)

2009-07-02 @ 10:08:59
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Nina

om han föds 2 veckor för tidigt så kanske det blir på min födelsedag den 12e ;)

2009-07-02 @ 11:45:26
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: nadja

du kommer bli en super bra mamma =) och din mage är så söt =)

2009-07-02 @ 12:46:53
Postat av: tintti

Mää syön aina paljon jäätelöä vaikka en oo ees raskaana. Söin eilen melkeen litran jäätelöä ennenkö lähin töihin:)

2009-07-02 @ 13:01:11
Postat av: Linda

Tycker du är superfin gumman min och klart du kommer bli en bra mamma och Rickard en bra pappa :)

2009-07-04 @ 15:31:08
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Tessan

Men jag döööör.. vilken jäkla kärring!!

-stryk skulle hon ha!!

vill se flera magbilder!!! puss

2009-07-12 @ 15:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0