Stora magens tid

v.32
"40 cm och 1,7 kg. Barnet skall gå upp 2 kg på de resterande 8 veckorna.
Nu kommer den stora magens tid. Du behöver mer vila, mat och dryck för att barnet skall kunna växa."
Hojjaaaa mer mat å vila..är de ens möjligt..haha, jajja va gölr man inte för sitt barn ;)
Gaaah! 8 veckor kvar nu bara!! kan iofs komma om 4 veckor eller om 12 veckor..de man inte vet...hoho..
Sanningen börjar sjukna in...jag ska trycka ut nånting, de kommer å göra ont som faaaaaan :p
Men guuuu så jag längtar efter honom!!! Får jag min egna lilla familj, vilken lyckans da de kommer å va :)
 
Jaaa!! Är typ lycklig ida, äntligen fått tag på en bil så vi kan åka te Ikea å shoppa allt...Börjar som bli på tiden...
Har tjatat på Rickard i flera veckor å han som jobbar så mycke hinner aldrig men nu så :)...Han är ledig 2 dar så på onsda passar vi på att åka iväg..jippiiie ;)
Äntligen får jag hem alla saker jag vill ha...
Uschdå listan är lång, men de ska bli kul..Spec sen när man kommer hem å får sätta upp allt å lägga i ordning allt, de ska bli nice :)
Längtar, längtar, längtar!!

Barnmorskan imon...Se hur de mås där inne å hur jag mår..
Tror jag mår bra, förutom att jag börjat må illa ganska mycke igen...men men de är väl inge farligt de..
Å bebben i magen borde må bra för han är aldrig still, aldrig!! busunge ;)

Jajja om man skulle göra nått av denna da....
haft sovmorron ;)

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0