Dela mej..

Nu är jag hemma i Luleå igen...Efter många om å men..
Efter lite beslutsångest å dåligt samvete så är jag här..
Om jag skulle kunna dela på mej så skulle jag göra de..
Känner mej dålig när jag lämnat syrran "själv" men samtidigt, va kan jag göra?
Jo finns där å hålla henne sällskap...Men sen så går jag bara omkring å är rastlös..
Fick verkligen ingen ro nu när jag va hem te ötå, vet inte varför men va rastlös hela tiden, kunde inte sitta still, sov dåligt..
Vet inte om jag va lite nervös över att syrran skulle behöva åka in å att jag skulle behöva se de...Vet inte riktigt hur jag skulle reagera men känns som att jag hade kunnat flippa..hmmm..jag vet inte men nått konstigt va de..
Hon får trycka ut bebben sen kan jag finns där för henne å hjälpa henne..träna lite till vad som komma skall :)
Bara 3 månader kvar nu för oss!!! tiden går fort...iiii...:D

Tänkte beställa massa från Ikea nu men fan så konstigt de är å beställa från hemsidan...Finns ju typ inget av de jag vill ha, barnsängen å skötbordet finns men te skötbordet måste man köpa nån extra del annars är de som en byrå..vart hittar jag den delen då? vette faaaaan...tjorvigt :(
Hitta iaf ett fint bord me stolar...Ska vänta tills Rickard vaknar å fråga om han godkänner dom :)
Sen vill jag ha en sänggavel..Hittar inte den heller, bara hela sängstommar...orka, har inte tålamod... :p
Sen ska jag beställa lite småtjafffs oxå...
Måste sno en bil så jag kan fara å hämta allt från happis ist, skulle underlätta massa!!

Vilket väder alltså!!!
Å alla bara sover :p
Vakna!!!! vi ska ut å grillas i solen NUUU!! ;)



Kommentarer
Postat av: Lina

De skötbordet är jätte bra och praktiskt. delen finns typ bredvid :) Far till happis, mycket lättare :)

2009-06-24 @ 18:30:25
URL: http://www.eternitys.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0