Gomorron gomorron!!

Ååååh känner mej pigg å utvilad, skön känsla, sovit gott inatt...Vaknat bara kanske 2 ggr :)
Ledig da ida efter helgen, innan killerveckan börjar...Hohohoooo längtar inte...Men dom sista dagarna ska väl kännas tunga å slitsamma så kommer semesterna kännas ännu bättre, härligare å roligare...
Jag längtar! Känns som att jag redan checkat ut från jobbet, orkar in te bry mej så mycke nå mer...Orkar inte ge 100 %..
Så dags å säga bye bye ;)
Tömde lite i mitt skåp igår, fyyyy faaaaan va jag hade grejjer å kläder (blir å tvätta massa ida) hittade en rolig överraskning oxå under klädhögen..2 stora julmust, haha!! Legat där säkert ett halv år..jajja...Kanske ni kan förstå hur mitt skåp såg ut :p inte snyggt....

Sitter å väntar på att kl ska gå lite, kl 09.00 ska jag vara hos barnmorskan...Ska bli spännande å se va hon säger den här gången, förra gången av allt bara bra...Hoppas de är de nu me!! Ska dock fråga henne om min mage, tycker den är så långt ner?? Men men jag vte inte, kanske ska de va så? Nå snart får jag veta, slipper jag oroa mej över de..
Får jag höra hjärtat slå igen, de va en mysig känsla...Rickad har nu hör den genom å ha örat på magen, ojoj så stolt han vart..:) Pappas pojke säger han alltid å ler så brett de bara går..Då blir jag stolt över honom, han är så fin när de gäller barnet..han kommer bli en super pappa!!! :)

Jaja måste väl göra mej lite fin för barnmorskan...
Ingen sunkig skunkig mamma här inte ;)

Puuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0