Midsommar


Midsommar gick i lugnens tecken..
Blev massa mat å umgås me familjen, lite spel å annat som hör till :)..

Igår njöt vi av solen i stugan hela dan :)
Åt en massa!!!
Å på kvällen åkte vi te armas å hälsa på Anna å Linda..Blev grillning där :)
De va mys..
Rickard tyckte de va jätte fint där å tyckte Johan (annas pappa) va rolig..hehe..
De sista han ropa te Rickard innan vi for va:
 - Ha chafför nästa gång ni kommer!!
Alltså för att dom ska kunna ta sej en sup tesammans..jajja :)

Nu har Rickard åkt tebax te lule å jag är kvar här..
Blev kvar för att jag ska klippa å färga håret i finko på tisda..
Å så släpper inte syrran hem mej :p
Jag måste va här ifall bebben hennes kommer, hon behöver visst mej då om hon ska åka in..
Men kan tro att jag kommer va mer rädd å hysterisk än va hon kommer å vara..Så kanske inte är te så stor hjälp..
För måste erkänna att de där me å föda är inget jag längtar till..De skrämmer skiten ur mej!! fy faaaan :(
Nåja, har 3månader kvar..........

 



 


Kommentarer
Postat av: Helen

Fina bilder!

2009-06-21 @ 21:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0