Livet går vidare...

Vart duktig ida ;)
Jobbat
Bokat tid för besikting av lägenheten (kommer få böta för mitt toa golv, hoppas inget annat bara :S)
Packat ner hela mitt kök, lämnat kvar bara några glas å tallrikar mest för att lådrona tog slut mitt i allt
Försökt få sålt min soffa..va en å titta på dom hon ville pruta men nej nej :p
Bokat en liten flyttlastbil te lörda 10-14..borde gå på 4 timmar
Lagat midda + matlådor
Så nu tycker jag att jag kan me gott samtevet lägga mej i soffan å ta de lite lugnt..

Så jäkla skönt att jag börjar bli mej själv igen, energin är tebax å den jobbiga trötthenen är bort..Nu orkar jag faktiskt göra annat än bara sova å titta på tv...hehe...härligt!!

Å vad gäller dej så orkar jag inte bry mej..Bry inte du dej så bryr inte jag mej...Får du veta så får du veta...Försökte iaf..Kanske inte gjorde mitt bästa men de va inte så lätt heller...
Tråkigt att de skulle bli såhär...
Saknar dej som min vän.....
Men men livet går vidare!!




Kommentarer
Postat av: syrran

va duktig du är=)=)....livet går vidare,synd bara att det ofta blir så här=(,men men det är inte!ditt fel,puss puss

2009-03-25 @ 08:07:18
Postat av: tesss

helt rätt inställning;) ibland tar livet olika vägar men det fortsätter ändå! kanske korsas era vägar längre fram igen?? men man vet aldrig.. by the way kommer du till oslo till sommaren å solar m mig på stranden? så jag får känna mig lite het;P puss på dä

2009-03-25 @ 20:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0