Urk

Tänk er  som att  om ni skulle vara bakis flera dagar i sträck...
Vilket innebär konstant trötthet, ingen ork till att göra nånting, vill bara sova, må illa från å till å spy lite då å då...
Yes...så har jag haft/har de..

Är ännu kvar hemma i Ötå...Bestämde mej för att först åka hem imon på morronen..
Är så skönt å vara häääär...hojja! Ska bada bastu å så ikväll :)
Längtar te sommarlovet, då ska jag vara här i 4 veckor..
Har lovat syrran att ta hand om hennes då nyfödda baby, hjälpa henne lite ;)

Usch va mätt jag är...Nyss ätit kyckling me beasås..gott!! Gu va jag gottar mej...men men, äsch :)
Nu är jag trött oxå, tror jag ska gå in i Rebeccas rum, lägga mej i hennes säng å kolla lite tv...Lät som skönt..



Ps.
Helen, hörde om festen...skulle vart superkul å komma på den men tyvärr så tror jag att jag har flytten just den helgen :( :( :( :( :(


Kommentarer
Postat av: Helen

Tror??? om det inte är riktigt säkert så kan ni väl flytta helgen efter! Snälla! :(

2009-03-09 @ 17:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0