Söndag

Vaknat me tuppen ida...Efter kl 7 redan..Hehe..Känner mej som en gammal tant, i säng efter kl 21 å upp kl 7...
Inte normalt :p Men fick verkligen kämpa me att hålla mej vaken under MFV...Va ganska kasst..
Enda låten jag fassnade för va Stars Pilot- Higher..Den va bra, party ;)
Nåja har fått saker gjort iaf...
Städat som en tok...Skrubbat varje vrå me Cillit Bang, funkar f*n bra...Å gott luktar de :)
Så nu känns de rent å fräscht å luktar rent...härligt :)
Så nu vet jag inte hur jag ska fördriva resten av dan...
Funderar på att färga håret iaf..Vill få bort de röda!!!! Är ju fint, men färgen håller ju inte i topparna...tråkigt
Å kanske baka paj eller pizza te kvällen..
Men känns så synd å börja grisa nej när jag städat så fint, blir massa disk oxå :p hehe..

Nu fick jag nått å göra...Ska åka te lInda å Andreas, umgås me dom..Beställa hem pizza :)

Nu duscha


Kommentarer
Postat av: Carro

Pizza lät gott. (:

2009-03-01 @ 12:15:24
URL: http://carolinkummu.blogg.se/
Postat av: tintti

Sano hellulles terveisiä från hela familjen!

2009-03-01 @ 17:52:12
Postat av: Linda

Fick du håret färgat idag??

2009-03-03 @ 19:10:50
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0