Ångest!!

Har världesn klädångest..
Byter kläder fram å tabax när jag ska visa mej ute..
Vet inte hur mycke av magen jag ska visa, hur tajta kläder jag kan ha utan att bara se uppstoppad ut..
Kläder som passade bra för bara nån vecka sen får jag inte ens på mej nå mer..
Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag provar kläder, så gör lite av båda...hehe..
Värre blir de ju oxå..Får börja låna kläder av Rickard snart, låna hans jeans å t-shirts typ...
Får nog köpa mej några nya plagg trots allt..Men först vänta å se huuuuuur stor jag blir...
Lilla saken i magen växer me brakfart kan jag ju iaf säga...De är ju ett bra tecken iofs :)
Men rumpan min behöver inte bli nå bredare :p
Fått så "snälla" komentarar på jobbet oxå...tackar å tar emot :p...
Jajaaa....
På ferda får vi veta hur allt står till där inne iaf...Är nervös, förväntansfull å otålig..Vill veta nuuuu!!!!
Så länge allt är bra är vi nöjda sen spelar kille eller tjej ingen roll...
Nått säger mej dock att de är en liten kille som finns där, men men de får vi se om jag har rätt eller inte ;)

Ska ut på stan nu...Träffa Ulli på en liten fika :)

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack så mkt =)

2009-05-12 @ 13:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0