Lillasyster

"Du är det yngsta barnet i syskonskaran. Du har svårt för att genomföra saker på egen hand och behöver oftast hjälp från någon annan. Ibland kan du uppfattas som lite bortskämd, inte så konstigt eftersom dina föräldrar alltid har varit väldigt överbeskyddande när det kommer till dig, just bara för att du är yngst"

Gjorde ett test på facebook, gillar tester så gjorde detta test å resultatet blev att jag är lillasyster :)
De stämmer ju! Yngsta lilla jag, lilla sladdisen, iltatähti, äitin mussukka å mm, ja kärt barn har många namn :)
Mej som Tiina inte ville ha när mamma sa att hon va gravid, hon skulle då rymma hemifrån om inte jag blev exakt som hon ville..Blond flicka me gröna ögon ville hon ha..Å visst de är ju jag:) jag blev de hon ville å hon skämde bor mej mer än nån annan..Köpte dyra barbie dockor te mej, jag ringde alltid å skvallrade åt henne om mamma å pappa va dumma me mej..haha..
Å så har vi Kankka syrran..Hon har fått ta han dom mej mycke, tror hon ville de oxå iofs ;) Tog me mej te skolan på roliga timmen, jag va deras lilla maskot ;p..
Ja jag har haft/har de bra som lillasyster..Vi i våran familj är så otroligt tajta å de finns ingen bättre familj känns de som..(vet att alla känner så om sina egan familjer)
Pappa som är stommen i hela familjen, utan honom skulle vi aldrig ha klarat oss på något sätt...Han är den som fixar, är lugn å strygg! Han man går till om de verkligen krisar..
Mamma som skulle göra allt för sina barn, har jag upptäckt nu när blivit äldre...Hon menar väl men ibland blir de på fel sätt bara..Hon är sten tuff å otroligt stark me tanke på allt on gått igenom som ung och gammal! 
Å mina underabara storasystrar...Ord kan inte ens beskriva hur bäst dom är!! Dom bara är de!! 
Oj börjar visst gråta ;) hehe
Ne utan min familj skulle jag inte vara den jag är ida å jag tycker att at dom gjort ett bra jobb me mej;), även om jag ibland vart en riktigt plåga även om dom ibland velat ge upp hoppet om mej..
Men se på mej nu! Är vuxen, livet är bra å jag är lycklig :D



Kommentarer
Postat av: syrran

ja"a du lillsyrran,det var fint,du fick mej att fälla en tår el två....känslig är man;)

2009-05-08 @ 12:56:11
Postat av: tintti

oli hienosti kirjotettu, muaki itketti.I love u syster yster!

2009-05-09 @ 05:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0