My misstake..

...får väl rätta till mitt misstag där i förra inlägget :p
Förlossningsdatumet har inte blivit framflyttat utan bakåt..eller hur fasiken säger man? :p
Iaf kommer tidigare än de va sagt i början...Så ja :)
Va hos BM ida (barnmorskan) hon lyssnade lite på hjärtat, så nu fick jag även höra bebben för första gången..Den härjade på, sparkades som tusan..Vild liten sak...Blir som så stolt ;)...Genom att lyssna på hjärtat sa hon att de lät som en tjej..
Haha!! Hmmm....
Men nee gick inte å ta miste på ultraljudet alltså, måste va en kille...Jajja syns kanske mer sen när jag ska tebax på ultraljud i vecka 32...(Tack Nina förresten för att du tala om va de betydde me modekakan långt ner)

Härligt väder alltså!!!!! Å va gör jag? sitter framför datan...fy på mej :(
Men ska snart te grannen där nere (susannna) fint namn har hon oxå ;) Sitta lite på hennes balkong, hon har massa soooool där...nice :)

Hoppas de går bra för älsklingen på jobbet!! Men de gör de, han är så duktig så ;)

Jajja ut i solen nu!!


Kommentarer
Postat av: Nina

ja tur jag förklarade två gånger också ;)

2009-05-18 @ 21:11:41
URL: http://girls.blogg.se/
Postat av: Sandra W

Nyheter når mig sent. Ett stort grattis till er :)

2009-05-18 @ 21:57:59
Postat av: tintti

Sillon ko mää ootin Lucaa, niin se kätilö sano, että sydänäänistä voi luulla, että tyttö tullee

2009-05-19 @ 06:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0