Psyko?

Ja kände mej som ett igår iaf...
Skulle kolla på sjukhuset på 3an, såg på reklamen tidigare att de handlade om en tjej som skulle föda barn..
Åh intressant tänkte jag då, de ska jag se..
Jo såg typ 2 minuter, såg hur ont hon hade, hur panikslagen hon va å rädd å hur hon grät..
Då fick jag panik å började smågråta...Messade vännerna om de, ja då ringer syrran..
Jag börjar gråta OCH asgarva samtidigt å då börjar hon oxå skratta..Vi säger inget utan bara skrattar, skrattar å skrattar å jag gråter oxå, tåranra rinner medan jag har skit kul...Kan inte sluta skratta!!
Rickard sitter brevid mej å tittar å mej me stora ögon...
Ja de va roligt...att man kan bli sådär hysterisk, att man inte vet va man ska göra...
Helt sjuk känsla efteråt...
Jajja, allt får man då tåla ;)
Men tycker nog mest synd om Rickard, han såg helt förstörd ut å sa att han aldrig sett mej sådär...
Nee men konstigt då, bara att han vänjer sej kan ju hända igen, lär ju hända igen..men han tycker om mej ändå sa han ;)



Kommentarer
Postat av: syrran

jaa hoojaah vad jag skrattade,kunde inte hejda mej,men men så kan de gå;)

2009-05-13 @ 16:26:51
Postat av: Linda

Skratta av att bara höra det då du ringde mig :) hehe

2009-05-13 @ 22:02:37
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: tintti

Kyllä mää oon aina tienny, että te ootte maikan kans vähän dingelidong;)

2009-05-14 @ 05:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0