Söt jag är ;)

Ja jag ska snart börja sätta upp lite bilder här...
Hörde att folk vill veta å se...har ju inte haft nån kamera så får skylla på de att ni aldrig får nå bilder på va som händer å hur de går..men jag lovar, snart kommer de :)

Annars har allt som sambo börjat bra, inget å klaga på :)
Men har ju inte gått många dar ännu...hehe :p ne...
Jag är väl kanske inte så lätt å leva me just nu å inte i vanliga fall heller kanske men men man vänjer sej nog, jag kan ju vara liiiiiite söt ibland oxå ;) haha!
Har jobb helg så vi har inte riktigt hunnit göra nått kul å umgås, är mest trött å hungrig när jag kommer hem från jobbet..
Men Linda å Andres va å underhöll osslite grann ikväll iaf :)

Såg just lite hockey, finland förlora ;( men gav ett spännande slut iaf..straffar...visste inte om jag skulle sitta eller stå, hoppa eller ligga, skratta eller gråta, titta eller gömma mej..
Nåh, längtar te fin-sve match, bara de blir en sån! Måste ju bli! Då ni, ja då kommer jag va galen..haha...

Jaaaajaaa...Dags å sova kanske????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0