Julpynt


Skulle vela åka te Ikea :D..
Köpa lite julgrejjer, har inte så mycke bara några julstjänor..
Inga julgardiner eller dukar eller små tomtar äger jag..
Aldrig julpyntat spec mycke här när jag ändå alltid är i ötå under julen men nu tänkte jag faktiskt pynta här hemma, fixa riktigt jul..Mest för Rickard skull..
Han sa att han inte riktigt firat jul efter sin fars död, att jultraditionerna hemma hos dom dog me hans pappa :(
Så då bestämde jag mej att vi ska skaffa nya jultraditioner, jag, han å Noah, våran egna lilla familj!!:D
Rickard sa: - ingen jul utan massa julpynt..
Så de ska han få!! :)
Ska även baka sen..Allt för att Rickard ska få lite julkänslor..
Julen är ju trotts allt den absolut mysigaste dan på hela året, de är då man är hemma å bara uppskattar familjen å känner värmen å kärleken från alla...Älskar julen!!!! ♥ Å den goa maten ;)
Å är ju Noahs första jul oxå så måste ju ha julmys hemma..Aldrig kännts viktigt förr men nu känns de jätte viktigt..
Inte för att Noah fattar nånting om julen ännu men ändå ;)
Sugen på glögg jag blev...hehe..








Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman. Mysigt med julen, blir så inspirerad att börja gräva bland julsakerna när jag läser din blogg. Ska för första gången fixa en julgran, dock en plast, men ändå :) Sköt om dig och din familj. Kramar från mig och lilla gumman.

2009-11-11 @ 11:28:36
URL: http://mammaemsa.blogg.se/
Postat av: josefin

nu när jag går hemma i väntans tider längtar jag extra mkt till första advent så jag kan börja pynta:)

2009-11-11 @ 18:59:32
Postat av: Linda

Julmys är så härligt :D

2009-11-11 @ 22:49:59
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Lisa T

Gud vad underbart med julen, jag känner precis som du, familjen, julpynt och god mat..=)

Har nedräkning tills vi får åka upp till snön..=)

Jag har faktiskt både julgran & julstjärna här i Sthlm fast vi åker upp över jul, men man får fuska och ha lite tidigare, brukar smälla upp granen 2:a advent!!



Ps: såg nedan att du fått påhopp på tidigare inlägg och nu vill godkänna dem innan, mkt bra idé tycker jag! Och man kan ju fråga sig vem som mår dåligt och är Avis....förmodligen dom som skriver under falskt namn!



Kram på dig*

2009-11-18 @ 11:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0