Myyyyyys...

..som alla säkert vet eller borde veta älskar jag mys!!!
Finns väl inget bättre än att mysa me dom man älskar ♥
Myser iaf nu, kunde inte hålla mej tills imon (fredasmys) iofs så myser jag nog lite varje da , vem gör inte de?!
Varje liten puss, kram jag ger te Noah, varje gång jag rör vid Rickard, bara å sitta brevid dom i soffan så är de mys! Alla små små saker som man omedvetet gör kring dom man tycker om är ju tecken på kärlek å mys..
Mys mys mys mys ;)
Men iaf så ligger jag å Noah i soffan, under hans lilla varma täcke å så sneglar jag ut genom fönstret å ser hur snön fortsätter å komma..Vilken lycka! Att lite snö kan göra så mycke, hela allting känns så mycke ljusare å gladare :)






Vart på en liten promenad oxå, riktigt skönt..Men måste verkligen komma på en bättre promenadrunda..
Den lilla rundan jag går nog tog för bara 1 vecka sen att gå ca30-40min ida gick jag den på 20min..haha, vilken skillnad...Jag är inte gaggmaja nå mer!!! :D
Så jäkla skönt å inte bli trött för minsta lilla å faktiskt känna att man är pigg å har energi å inte ha ont nånstans..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0