Tänker på dej

Usch va många människor de är som gömmer sej bakom något..
Ja men tex kläder, ett snyggt yttre, pojkvän eller tom kompisar..
Finns mycke "falskhet" eller tom lögner....tror vissa männsikor tom ljuger för sej själv lite..
Att allt är så bra, man är så lycklig, man är så snygg, man är så bäst..
Man visar upp en viss person för alla, tom sina vänner..
Man berättar historier som inte kan vara sanna!!
Man köper kläder man inte har råd me egentligen..
Man umgås me folk bara för att dom kanske känner folk som känner folk som är bra att känna...
Man är tesammans me killen bara för att ha någon, någon som inte alls är snälla men åtminstone så har man någon för man tror att man inte kan få nån bättre eller tror att kanske är de de här kärlek är (?)..
Tycker synd om dessa människor finns de ingen som kan ta ner dom lite, har dom ingen som kan säga ifrån, som märker att de bara är en fasad, att de kan inte vara så som dessa personer påstår att bakom allt de där finns en person som inte alls är lycklig, inte alls är nöjd me livet...
Tror inte dom har några riktiga vänner, tyvärr...Skulle aldrig låta de gå så långt för nån jag brydde mej om..
Jajja..
Tycker bara synd om dom å önskar jag kunde göra något men nej, kan bara se på...:S
Å jag tycker å tror verkligen du är värd något bättre!!!
(ja jag tänker på en viss speciell person, vet inte ens om denna person läser min blogg men ville bara skriva detta, önskar verkligen jag kunde säga te denna person va jag egentligen tycker, men tyvärr så känner jag inte denna å kan inget säga, är inte min sak å lägga mej i...tycker bara de är så synd, för du verkar vacker både in å ut....tycker bara de är så synd :( )
Jajja nog om de...vet inte varför jag bryr mej så mycke om nån jag inte känner men de känns i hela kroppen....

Nu ska jag dricka mitt kaffe å ge arga blicken te Noah som NU sover men somnade först kl 03 inatt...Gaaah!!
han är så pigg på nätterna å han är vaken senare å senare för varje da som går...
Va ska man göra?? Kan ju inte tvinga honom å va vaken på dagarna, han somnar ju när han är trött..Han somnar hur som helst å var som helst...jäkla sötungen min ;)
Är så trött så trött....


Updt:
Ne jag är varken oycklig eller avundsjuk..Är nöjd me mitt liv!
Oavsett va folk som inte känner mej tror..
Är visst fel å bry sej om folk..................................

Kommentarer
Postat av: nadja

hoho jobbigt med sånt.. har själv varit i en liknande sits, en pojkvän som behandlar en som skit och utåt ser ingen att man egentligen mår sämst i världen utan snarare tvärtom för att man spelar så jävla bra. Jag önskar någon kunde ha sagt nåt åt mig när jag var blåslagen i ansiktet att dom inte trodde på min lögn om hur jag "skadat mig". Utan istället lådsades man tro på min lögn och sade sedan efter att jag blivit av med äcklet att dom visste hur det hade gått till. Men jag har lärt mig att jag skulle aldrig låta nån behandla mina vänner så. Skulle jag se en blåtira på en kompis skulle jag tvinga henne säga sanningen och sen skulle jag krossa pungen på hennes kille och anmäla honom!

2009-11-10 @ 13:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0