Funkar de?

Vill prova denna..


Kan de funka???
Nån som hunnit prova kanske?
Tror jag ska köpa å prova den, är som nyfiken på om de kan funka..Skulle ju va fin tom de funka, få lite mer tjockare fransar...inte fy skam :)
Ska ge resultat efter 4 veckor så får väl se.......


Va på stan igår en snabbis..Inte ens 1 timme..Men på den korta tiden han jag köpa, mössa, handskar å en jacka oxå..Behövdes verkligen!
Blev den här från stadium..

Lagom tjock å lång..Vill/kan inte ha för tjocka jackor, svettas ihjäl i dom så den här va precis lagom för mej , är som nöjd över mitt köp :) Nu känner man sej som människa igen när man går ut...Nu fattas bara skor! Ska fixa de från sko punkten nästa helg :)

Just hemkommen från BVC..Våran lilla Noah är inte så liten nå mer, eller han växer sjukt fort..Nästan gått upp 1 kg på ca 2 veckor..Milla lillplutt, han vänger över 4100g nu, våran tjockis ;)..han kommer bli så rund å go...Men så äter han ju oxå hela tiden å mycke..Nåh babysar ska ha hull de är bara gulligt :)..Bara jobbigt för mej sen å bära honom men men gratis styrketräning ;p

Sjukt sugen på kaffe...Måste nog koka mej en kopp..

Bye!

Kommentarer
Postat av: Nina

nu blev jag också sjukt sugen på kaffe :D

4100 redan?? oj jag tror lovis var typ tre månader när hon vägde det haha.

syns imorgon :)

2009-10-21 @ 14:10:40
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har haft föregångaren till den mascaran du vill ha, den som är i guld och vitt. Den är bra, långa fransar får man :)

2009-10-22 @ 11:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0