Gör va jag kan


Kom snålt me snö igår tycker jag å ser ut som att de håller på å smälta bort...tråkigt..
Men hunnit ta mej en runda me vagen å känt på snön..Riktigt skönt väder å härligt me lite frisk luft..
En 30minuters promenad är allt jag orkade me just nu, kondisen är sämst, svettet rinner å flåsar som att jag skulle sprungit ett maraton..haha..Men de tar sej, blir bättre å lättare för varje da å får bygga upp de sakta men säkert..
Vågen visar redan -16,4kg (Vågar/kan avslöja de nu eftersom att de gått så bra;p) utan att jag gjort spec mycke å de känns riktigt bra!! Minskat på matportioner å försöker tänka lite på va jag stoppar i mej är de jag gjort..
Men tror de är nu de börjar bli svårt å få bort dom sista kilorna, de är nog nu jag får börja jobba å hårt!
Men de är jag beredd på, ser faktiskt framemot å få börja gymma..Säger jag nu ja, kan låta annorluna sen när jag väl "måste" gymma..heh..Men får fullt stöd av Anna, hon ska puscha å peppa mej å de känns grymt bra..Hon är en pärla, på så många sätt!!♥
Förväntar mej ingen drömkropp, inte ens den kropp jag hade tidigare (va ju lite "stor" för att vara jag innan jag blev gravid oxå) men vill ändå känna att jag gjort va jag kunnat för att bli mitt bästa jag..Kroppen är ju totalförändrad å kan inte vänta mej att den ska se ut som den gjorde när jag va 20 år..
Inte för att de känns så viktigt me platt mage å fast rumpa å jaa allt va de nu är..Känns som att jag inte bryr mej så mycke om att magen är slapp å rumpan bred..Vill bara få på mej mina gamla kläder å känna mej pigg då är jag nog ganska nöjd iaf :)
Nån MILF blir jag nog inte..hahahahaha!!






Kommentarer
Postat av: Angelica

Handlade en liten present till din söta son igår så nu måste jag få träffa er till helgen :) Förresten är du fin vad du än väger :)

2009-10-25 @ 20:28:47
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0