Huset fullt


Sitter här hemma å känner lugnet..
Lillgubben ligger i sin sitter å sover så sött, Rebecca ligger på soffan å halvsover så sött hon me å jag är trötter å vill sova...Men neee inge tid för mej å sova nu, kl är för mycke för powernap...
Trött för att Noah va lite smågrinig inatt, han ville aldrig somna efter att jag matat honom kl 4 utan låg vaken 2 timmar å små grät från å till..Va så trött så trött att jag somna teslut så antar att han oxå gjorde de..heh..
Har ont i magen oxå å mår lite små illa..kan bero på att jag hoppade över lunchen ida å slängde i mej middan fort..
Inte bra å hoppa över lunchen men va verkligen inte alls hungrig :S

Vart på stan en vända ida..
Träffade Ulli bla för en fika, hon va rund om magen nu, jätte söt :) Skulle inte shoppa men köpte mej ändå 3 saker..ooops ;p 2 saker som jag verkligen behövde, tjocka leggins å ny svart kjol sen hitta jag en tröja på gina som jag letat efter läääääänge så va ju tvungen å köpa nu när de fanns ;) Ännu måste jag hitta en lång kofta sen borde jag va ganska nöjd me klädfronten...borde ;p jajja...

Nu vill jag bara att de ska vara freda!!!! Vill åka hem te Ötå, längtar sååååå mycke efter alla..Familjen, saknar dom!!
Kommer va fullt hus hos syrran, Tiina me fam kommer oxå så vi kommer va 14pers som sover där..Haha!
De kommer blli jätte mysigt :) ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0