Lättroad?

Vet inte om jag är lättroad nu bara eller va de är för dagarna bara flyger iväg tesammans me lillknodden..
De är freda hela veckan ;)
Är som så skönt alltinig, inge stress nånstans, allt i sin egen takt, allt i Noahs takt är de väl egentligen..Han som "bestämmer" va som ska/kan göras å när..skönt :)
Å som inatt när jag matade Noah satt jag å titta på hans fötter i 45minuter å tyckte de va jätte kul..Hans söta små tår rörde sej så gulligt :) hehe..jaaa jag är nog lättroad å lugnare än nånsin..
Mammalivet är skönt, härligt å underbart...Vill ha många barn till!!!! ;)

Freda igen då..
Vart en sväng på stan, köpte inget! Inte te mej sjäv iaf men lite te Noah å hitta en söt rosa smurfbody som jag bara va tvungen å köpa te Alma..Tjejkläder är mycke roligare å sötare än killkläder :( finare färger å mönster..
Idol på schemat ikväll såklart..
Ska laga lite go mat som ska vara klart när Rickard kommer hem från jobbet, överraska honom lite :)..Å förhoppningsvis har han köpt me sej nått litet gottigott te oss..

Snöar ute nu...första gången för i vinter som jag ser snön falla, mysigt :) Jag gillar ju vinter me massa snö, mörkt ute men ändå inte för snön är så vit, stora snöflingor som faller från himlen å så ska de va lite lagom kallt typ -10..De är härligt, de blir man glad av..Å så ska man va ute å åka pulka eller sitta inne å dricka glögg ;)

Nu ska jag pussa på min pojk för han vaknade från sin powernap ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0