090909

Har sagt hela tiden sen jag fick veta att jag vill ha bebis ida!!!! Lite roligt datum..Lätt å komma ihåg om inte annat ;)
Men de blir nog inte så :(
Inga känningar nånstans, inte haft sammandragningar på flera dar...Han kommer stanna i magen för alltid :( :p
Nee tycker han får komma nu!
Väntandet börjar gå mej på psyket..hoho ;p
Jajja....
Fast han kan ju komma, han kan ju kanske komma ;)

Drömt hemska drömmar inatt...
Pappa blev påkörd av tåg IGEN! drömt de förr..Fattar inte varför jag så ofta drömmer att han dör..Har drömt de så länge jag kan minnas, sen jag va liten..Har alltid vart jätte rädd för att han ska dö..Kunde som liten gråta när  han inte va hemma för jag trodde att han inte skulle komma hem igen utan dö..Å de är alltid om pappa, alltid!
Vill veta va de betyder!
Sen drömde jag om massa blod..Å de är visst ett dåligt tecken :( Men läste även nånstans att de är vanligt för gravida att drömma om blod..Varför vet jag inte...

Ida kommer äntligen rickard hem!! känns som att han vart bort jätte länge, fast han bara vart bort 1 hel da..haha..
Men mina dagar går ju som ganska sakta...




Kommentarer
Postat av: Linda

Har inte du också en drömtydningsbok :) kolla i den =)

2009-09-09 @ 12:39:03
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Tintti

Määki toivoin, että Luca ois syntyny 080808, mutta ei:)

2009-09-09 @ 15:53:09
Postat av: Helen

Träffade precis din kärlek! Han längtar efter dig! :) kram

2009-09-09 @ 15:59:26
Postat av: Johanna

Hej hej! Vad spännande att det närmar sig!, inte så länge kvar nu va? Men förstår verkligen att det är långtråkigt att vara hemma, var hemma i ca 4 vcekor och i januari-februari, var mörkt, kallt och tyst, höll på att bli galen.. men så helt plötsligt var det dags. Kämpa på snart är han ju här =) Kram!

2009-09-09 @ 17:24:13
URL: http://frufilipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0