Attans!!

Hade sammandragningar igår heeeeela dan hade förhoppningar om att kanske kasnke kanske nånting händer..Men samtidigt så gjorde dom inte så ont så förstod ändå att de bara va just sammandragningar å inga värkar..Men hoppas kan man ju alltid...Sen te kvällen försvann dom helt...Så nee...

Tänkte ta en "sista" bild på stormagen å lägga upp här men batteriet på kameran dog å vet inte var min bättre hälft gömt laddaren..Nåja, får göra ett nytt förök imon..För vem vet när magen är borta å ist ligger de en söt sak här i min famn medans jag bloggar..längtar!!!!
Å sen är nog magen inget man vill visa på ett tag, då är den inge söt å fin som många tycker att den är nu..Ne då lär den va mindra vacker...Meeeen spela roll ;)

Imon får vi gäster...Rickards mamma å hennes kille kommer upp å hälsar på i några dar..De ska bli trevligt såklart :)
Men jag är ju inte så rolig nu, så funderat massa på hur jag ska underhålla dom när Rickard jobbar...Hmmm..
Va kan man hitta på?
Va finns de i Luleå man kan visa å göra?
Kan ju typ inte Luleå så bra själv heller :p...
Nåja de löser väl sej :)

Jag längtar efter mina storasystrar just nu ♥ :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mullaki on ikävä mun pikkusiskoja!

2009-09-22 @ 17:38:53
Postat av: Nina

då kanske det inte blir någon dejt på fredag ;)

kvällen lovis började vilja komma ut hade jag sammandragningar som fan, de kändes knappt men de var där och fyra timmar senare var hon ute så man vet aldrig :)

2009-09-22 @ 18:19:29
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: syrran

saknar dej med!!!

2009-09-24 @ 07:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0