Kanske, kanske inte!


Nån annan än jag som upptäckt att hon från norrmejeri reklamen är me i idol?
Upptäckte de igår...
Tror de är hon, grymt likt iaf!
Jajja...






Så här rullar de på ännu...(3 dar te BF!)
Mått lite si sådär igår å nu...
Igår hade jag ont i mage å rygg, pulsen blev hög som f*n då å då...
Tänkte att nu nu nu äntligen händer de nått men neee sen gick de över...
Nu lite ont i magen, men mår mest bara illa...Urk!!!
Å jag som skulle ha dejt me malino å Nina...hade verkligen velat träffa dom å surra på om bebisar å annat..
Men när jag mår dåligt så är de ju inte så kul..
Vi MÅSTE bestämma en ny dejt tjejer!!!!!

Annars har vi haft besök i några dagar, Rickards mamma å hennes kille..
Har vart riktigt trevligt..Hennes kille (Micke) super mysig, verkar inte finnas nått ont i honom å han kan nog inte ens bli arg..Plus att han lagar grym mat :) Å hans mamma är ju super go hon me såklart :)
Så vi har haft de bra..Rickard har jobbat så de är jag som fått umgås me dom mest, vart på stan å storheden å visat dom runt lite..Dom tycker de är så fint här uppe, bra luft, fin natur å trevliga människor..
Bara å flytta upp säger jag åt dom ;)..heh!

Jaja nu ska jag kurera mej själv lite å gå å lägga mej på soffan en stund..

Bye ♥





Kommentarer
Postat av: Sandra W

Jag!!!! Tyckte också det :) Snart är det dags för er, håller tummarna att allt går bra och att du inte behöver vänta så länge till!

2009-09-25 @ 16:30:16
Postat av: Emma

Ja, garanterat hon. För övrigt en av våra lärares granne..haha :D

2009-09-26 @ 15:01:12
URL: http://ejmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0