Tjatig?


Sitter å kolla på mitt nya favvo pogram på 4an, förlossningskliniken..
Intressant å se..Gråter en skvätt då å då men inte pga rädsla som de va förr utan mer pga lyckan som man ser i föräldrarna när dom får hålla sin lille för första gången..Blir helt varm i kroppen :)
Vet att jag tjatar men VILL HA MIN BEBIS NUUUUUUUU!!!!!!!!!!!! hihi
Blir mycke babyskriv i min blogg nu, jag vet ;) Men de är ju de som är de viktigaste i mitt liv just nu!

Va å hälsa på Linda å Andreas en sväng igår..De va trevligt!
Nyheter hade dom oxå, förlovning :) Grattis mina vänner!!
Som jag sa igår: - Bara å bli gravid nu oxå ;)
Behöver mer vänner som har barn..hehe!

sorry, bästa bilden jag hade på er ;)


Funderar på om jag ska baka lite...men vet inte om ryggen pallar de..Igår va den helt förstörd efter att jag damsugit å skurat..ajaj..Men är sugen på nå gott, nybakat :)..Hmm..
Eller så ber jag bara Rickard köpa vaniljmunkar åt mej från IcaMaxi..haha, tror jag gör de faktiskt..tar den lätta vägen ida :) Fast han är hemma först efter kl19, får vänta läääääänge..Jajja..

Har seriöst inget nytt eller vettigt å komma me..Men tänkta slösa lite tid å skriva nånting iaf så nu har jag väl gjort de...

Vad göra nu???????

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, ja var ett bra tag sedan den bilden togs :) Tackar återigen :)

2009-09-02 @ 21:31:15
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0