What have I done?!


Gjorde ne dum grejj igår :(
Vet inte va jag tänkte me eller varför men men...
Kunde inte hålla mej...
Nå glädje måste jag ju få i min just nu så tråkiga varda...
Klickade hem 3 tröjor från h&m...Skulle ju först shoppa sen när magen är bort meeeeen ne...
Måste ju ha lite motivation till å bli fit sen efteråt...Fast tro mej, jag har motivation som f*n redan!!!!
Längtar tills jag får gå på Helex igen, ta långa promenader å jaaa bara få röra på mej normalt :)

Denna gråa har jag letat efter länge... Söt kofta... Svart liten tröja




Är ju som ändå kläder som inte är speciellt tajta eller små så borde väl kunna använda dom ganska snart...
Hoppas jag ;)
Jajja de blir nog bra..Nått måste man ju få unna sej, kan va min present te mej själv som blivande mamma..heh.. Äääh inget å ha ångest över egentligen me tanke på hur lite jag shoppat de här året!! Inga nya festkläder eller nått har jag behövt i sommar..Så ne jag va värd dom där 3 plaggen ;)

Nee här händer de inte alls mycke just nu...
Rickard är ledig fre-sön..Undra va man ska hitta på? Hmmm...
Jajja nu ta en dusch å så dags å fundera på lunchen..

Puss ♥







Kommentarer
Postat av: Nina

vad spännande, nu är det så nära :)

den grå tröjan har jag också varit sugen på, den är grymt fin!

2009-09-17 @ 19:49:41
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: malino

hej, tänkte komma och hälsa på nästa vecka om du inte har fått din bäbe än. min sista jobb dag är månda, men vi får höras närmare =)kram malinO

2009-09-17 @ 21:30:24
Postat av: syrran

den gråa tröjan har jag åxo beställt;)

2009-09-18 @ 07:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0