Bättre förr?

Förstår mej inte på ordspråk som
" De va bättre förr" eller "Den gamla goda tiden" (tror de bara är gamlingar som använder sej utav dom)
Vad va de som va så himla mycke bättre då?
Visst kan jag sakna vissa saker, ungdomen (inte för att jag är gammal men) å friheten. Kan bli lite små avundsjuk när jag ser hur folk roar sej, gör saker, reser. Men samtidigt så känns de som att jag inte vill vara där längre.
Å de finns inget från den tiden jag vill ha tillbaka, ingenting jag skulle vela byta ut mot de liv jag lever idag.
Kanske inte så himla glammigt å speciellt liv men de är mitt liv å jag mår bra :)
Känns som att många personer står ännu å stampar å lever de liv dom levde då när jag va 18 år. Men vem är jag å döma någon, de är ju oxå deras liv å dom kanske mår bra. Men ibland undrar jag..............
Jaja hur som helst, fick mej bara en funderare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0