Duktig

Helgen har gått i jobbets tecken.
Tycker själv att jag va ganska duktig. Hade öppning på lördan, jag som inte jobbat på 10 månader (me undantag då när jag va in i 3 timmar) å så har vi fått nya kassor å allt. Saker va huller om buller, visste inte alls vart dom var å vart dom skulle. Men de gick bra ändå, så lite bra är jag ;)
Va kul å vara tillbaka å jobba, skulle kunna tänka mej å jobba lite mer än bara 1 helg i månaden. Måste bara veta först hur Rickards sommar schema ser ut så kan jag sen se hur jag ska jobba.
Enda är att jag inte va sååååå förtjust i dom nya kassorna, dom är så stora så blev mycke stora rörelser som gjorde att min rygg pajade ganska fort. Men men de gick :)
Va perfekt väder i helgen oxå för att jobba, kallt, snöigt å jävligt :p Å idag skiner solen igen!!

Lördag morgon dags å gå till jobbet
Då va de blandade känslor. Visste inte hur mycke jag skulle sakna Noah, aldrig vart en hel dag utan honom. Men de visade sej att de inte fanns så mycke tid till att sakna, massa å göra hela tiden å tiden gick fort. Plus att dom kom å hälsade på mej under min lunch :)
Nee fick f*n tillbaka jobblusten, vill jobba mer!!!!!

Ne nu ska jag inte sitta här nå mer. Dags å gå ut.

Puss hej!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

vad kul att det gick bra att jobba :D och jag håller med, man har så fullt upp så man hinner inte tänka så mkt :)

2010-04-19 @ 19:59:08
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0